Berichtdoor C. van Klaveren » 04 sep 2012 08:57
Hallo davevds ….
Ik heb je verhaal een paar maal gelezen. En ik heb een wat ander inzicht op jou verhaal.
Om kort te gaan. Ik concludeer uit een paar dingen dat je nog niet zo lang mee loopt. Wel, daar is niets mis mee. Ik ben ook begonnen en door vallen en opstaan wijzer geworden.
Ik doe het zo. Als ik ergens aan begin, dan verander ik maar één ding. [Dus als je je bijvoorbeeld met opvoeren bezig houdt, dan moet je aan een ding werken en niet aan 4 poorten tegelijk. Als het resultaat dan tegenvalt, dan weet je niet waar het aan ligt. Zo simpel is dat.]
En zo is het ook met jou probleem. Wat heb je verandert ?
Als je met het vervangen van je pakkingen ook nog wat anders gedaan heb, dan wordt het moeilijker.
Doch is het alleen die vervanging geweest, dan zit het probleem voor 90% daar.
Mogelijk heb je iets verkeerd gedaan met het terugplaatsen van het e.e.a.
Ik zou daar maar eens zoeken. En …… secuur en schoon werken.
(Gebruik je soms benzine die je zelf mengt met olie ?)
Als je rijdt en je moet je choke bij zetten om `m aan de praat te houden, dan krijgt hij te veel lucht. (Verzuipen doet hij niet als je niets aan je carburateur hebt gedaan.)
Ik denk eerder dat je carburateur of inlaat spruitstuk valse lucht trekt. [Zit je carb. wel goed aangeschoven op je spruitstuk ?
Of zit het rubberringetje er wel in ? (bij de flens.)]
Tot zover even mijn bijdrage en vriendelijk gegroet.
Keeshaven