Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gaat om de volgende type uitlaatpakking:Wat je bedoelt met de pakking van de uitlaat , snap ik niet helemaal ,
maar de uitlaatflens heeft minder vlees dan de cilinder .... zolang hij maar goed afdicht .
bij een koude start heb je een rijk benzinemengsel nodig om goed te kunnen starten. dus minder lucht.De bougie heb ik inmiddels vervangen. Maakt weinig verschil. Hij start iets makkelijker maar valt nog steeds uit na een paar seconde. Er komt ook opvallend veel rook uit de uitlaat. De carburateur zat er standaard al op voordat ik de lagers ging vervangen. Lijkt mij dat die sproeier dus niet te groot kan zijn, of kan je die nog op een andere manier afstellen?
Ik heb een 4-spoels iskra ontsteking. Daar kan ook weinig verkeerd aan afgesteld zijn.
Edit: Nog iets wat mij opvalt als ik het choke-heveltje indruk gaat hij niet meer terug. Het luchtgaatje is daarmee een stuk kleiner. Is het voor een koude start (om het zomaar te noemen) beter om juist meer of minder lucht te hebben?
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten