2. ik zou eerst je metaal waar je verfafbeit op zit goed schoonmaken en dan schuren gelijk met water met heel veel water
3.ja dan moet je weer 10/15 minuten wachten anders heeft het geen effect misschien korter omdat er al wat opzit van de vorige laag
4. er zit geen limit aan maar ik zou het 2 á 3 keer doen voor de zkr heid
5. ik heb voor mijn frame(2,5) en voorvork(1) en achter brug(0,5) en spatborden (0,75) en kapjes (1) en stuur (0,25) dus minimaal 6 bussen ik zou eerst 6 bussen kopen en dan kijken hoe ver je kom ik had wel bussen (acryl zwart van motip daar zat 25% meer in en dat moet simpele rekensom zijn voor kleinere bussen)
6. zo nat mogelijk met waterschuur papier en ik zou niet 1 bus gebruiken voor alles in grondverf te zetten
7. 2 keer nogmaals voor de veilig heid want straks zit je de pest evover in als je ziet dat het mis lukt is doordat je maar i 1 keer thinner heb gebruikt
8. als je druipers heb moet je ze later harder dus ook je lak gewoon dat alles droog is en dan schuren met nat schuurpapier
9. je hoef thet niet meer vet vrij te maken tenzij je met echt hele vieze vette vingers heb aan gezeten je moet het nu alleen nog maar stof vrij maken emt een goede doek die het goed op neemt zoals huis en thuin doeken katoenen stof doeken
10. je moet nooit je hele bus in 1 keer op te spuiten je moet allenmaal lagen doen dus niet denken van deze bus ga ik nu gebruiken en moet in een keer op dus niet blijven spuiten tot ie op is want hij krijgt op eht eind alleen maar spetters er uit en je "eindlaag" moet je nooit zo dik spuiten dan moet je echt zkr 30cm afstand houden. En na elke spuit beurt je spuitbus op de kop houden en spuiten zodat je verf in je dop niet op droogt (die spuit je er dan namelijk uit). Bij druipers altijd extra fijn schuren emt water schuurpapier korrel 1200(en anders 600)
11. Schuren met korrel 1200 met veel water
12. ja dat kan maar het is veel eerder kras gevoeliger je blanke lak geeft nog een extra glans en geeft het een mooie verstekende laag.
13. je moet je bezine er uit halen ja

en bij je benzine kraantje meot ej er af draaien en dan een stukje doeke er in doen en dan een
https://www.leafman.nl/images/2369.JPG om heen doen met doek er tussen en bij je tank dop moet je het af tapen met tape.
14. normaal tempo maar niet te langzaam want dan heb je kans op druipers en je moet ongeveer 20cm afstand en bij dan bij de laatste kleur lak 30cm afstand en bij je laatste verstevingende doorzichtige lak ook 30cm afstand
mvg Ard
9.