ja stottert een beetje maar komt bijna niet vooruit dan als ik keer vol gas we wil rijden bijv als ik langzaam opentrek op lange weg pakt die hem wel goed maar als in een keer vol gas geef komt die niet echt vooruit gaat die heel even optrekken en dan houd die in stopt dan bijna zeg maarwel een 17.5 spruitstuk ook? en stottert hij als je op volgas bent
hij stoeert niet als een idioot en wat bedoel je met te arm?veruizpen denk en check ff valse lucht als die verzuipt stotter hij als een idioot als die te arm staat niet
ja maar hij stottert niet echt het is echt inhouden! gewoon dat ik vol gas geef en dat die dan gewoon niet vooruit komt zegt maarals die te arm staat is het oo kniet goed maar dan is je sproeier te klein dus krijgt je cilinder te weinig brandstof/olie en loopt die vast maar als die te klein is gaat hij wel gewoon naar zijn top en stotterd hij een klein beetje maar te groot stotterd hij heel erg
ja eerst had ik 84 daar kwam het hele tijd in me filter te zitten dus kleiner gedaan eerst 82 was nog erg dus ik gelijk 78 in gedaan en nu houd die nog steeds in dusjaen is het nu erger geworden of minder erg het sotteren want ej had eerst sproeier 80 toch?
nee nu geen benzine meer erin! hij rijd ook wel wat beter maar gewoon hij blijft nog steeds inhouden bij gelijk volgas:Sen geen benzine meer in je filter? want ik heb ook altijd klein beetje erin mar dat kan gewoon en die van mij staat zelfs te arm moet eigenlijk ff 78 erin doen nu 76
ok morgen is koopzondag dus hopelijk is dan de fietsenmaken(ook bromboer) open kan ik ze ff halen en anders word het maandag maar dan pas na het etenw ant eerst nederlans elftal!!!!!!!!!!!!!1probeer is sproeier 80 en 76 en geef dan ff de reacties door
Probeer het eens met een beetje afwasmiddel aan de binnenkant waar velg en band elkaar moeten raken. Bij bandenboeren smeren ze ook altijd de hiel van de band in met een goedje zodat ie er lekker op de velg knalt. Zo doe ik het altijd en heb geen problemen met hobbels.ff vraagje,,,
Ik krijg m'n banden er maar niet lekker op..
wat ik ook maar probeer,,, altijd iets een bobbel in de band,,
Iemand tips.... over een band er netjes op leggen
Had de FAQ al gechecked,, maar ook nie echt een oplossen gevonde
Ik gebruik groene zeep.Probeer het eens met een beetje afwasmiddel aan de binnenkant waar velg en band elkaar moeten raken. Bij bandenboeren smeren ze ook altijd de hiel van de band in met een goedje zodat ie er lekker op de velg knalt. Zo doe ik het altijd en heb geen problemen met hobbels.ff vraagje,,,
Ik krijg m'n banden er maar niet lekker op..
wat ik ook maar probeer,,, altijd iets een bobbel in de band,,
Iemand tips.... over een band er netjes op leggen
Had de FAQ al gechecked,, maar ook nie echt een oplossen gevonde
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten