hie rheb ik wat aan.Hoedanook lekt hij tussen kop en cilinder. Het kan zijn dat hij na het vastdraaien en rijden weer iets losser is gaan zitten. Dan moet je hem nog weer iets aandraaien. Dit heeft ookweer temaken met het feit dat de cilinderkop en cilinder uitzetten en er op die manier druk op de moertjes komt te staan.
Als de kop gevlakt is kan het zijn dat hij niet helemaal recht is en daardoor lekt. Anders kan het ook nog zo zijn dat je kop kromgetrokken is door verkeerd aandraaien.
(Of je pakking is tóch niet goed)
okeeeeeeee hij lekt dus nog steeds,is niet veel maar wel een paar druppels per rit van +/- 20 km.hie rheb ik wat aan.Hoedanook lekt hij tussen kop en cilinder. Het kan zijn dat hij na het vastdraaien en rijden weer iets losser is gaan zitten. Dan moet je hem nog weer iets aandraaien. Dit heeft ookweer temaken met het feit dat de cilinderkop en cilinder uitzetten en er op die manier druk op de moertjes komt te staan.
Als de kop gevlakt is kan het zijn dat hij niet helemaal recht is en daardoor lekt. Anders kan het ook nog zo zijn dat je kop kromgetrokken is door verkeerd aandraaien.
(Of je pakking is tóch niet goed)
ik ga van t weekend maar ffies kijken dan hoe alles eruit ziet,er zit nu een pakking tussen met zon stalen ring in t midden,is dat een goede of niet?
en op zich dat aandraaien is ook wel een optie,net als bij je auto als je je wiel hebt gewisseld,ff op moment zetten
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 14 gasten