Over welke vertanding in het blok heb je het?over de zuiger; je kan er een zuiger in doen met sleufen naar de inlaatkant, daardoor komt er meer brandstof in het carter-->cilinder, of het veel scheelt weet ik niet, vast wel iets. Maar de zuigers en cilinders van een brom en snorfiets zijn hetzelfde, tenzij je echt een hele oude hebt met een ei cilinder. Het verschil tussen een brom en snorfiets zit hem in de vertanding in het blok.
en de uitlaat; je kunt die uitlaat kopen, maar dan zul je de voorste bocht moeten omlassen en andere ophangpunten moeten maken. het zal idd wel leuk staan zoown dubbele uitlaat.
Correct me if i'm wrong!
Nou nee . Het blok is, gezien de interne vertanding en koppeling, hetzelfde. Verschil zit in de zuiger, de kop, de carburateur, en de tandwiel vertanding (meen dat het 26-31 origineel is)de eerste en tweede versnelling, die tandwielen zijn kleiner bij een snor?!
Over welke vertanding in het blok heb je het?over de zuiger; je kan er een zuiger in doen met sleufen naar de inlaatkant, daardoor komt er meer brandstof in het carter-->cilinder, of het veel scheelt weet ik niet, vast wel iets. Maar de zuigers en cilinders van een brom en snorfiets zijn hetzelfde, tenzij je echt een hele oude hebt met een ei cilinder. Het verschil tussen een brom en snorfiets zit hem in de vertanding in het blok.
en de uitlaat; je kunt die uitlaat kopen, maar dan zul je de voorste bocht moeten omlassen en andere ophangpunten moeten maken. het zal idd wel leuk staan zoown dubbele uitlaat.
Correct me if i'm wrong!
er is trouwens weldegelijk een atw 36 te koop
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten