dat vermoede had ik al welke raad jij me aan,Zit hem wsk in de brom uitlaat.
ik heb nu een snelle bocht,maar hoeveel mm hij is durf ik niet te zeggen,Tja, ik weet niet goed wat je nu hebt EN ik heb niet zo heel veel ervaring met verschillende uitlaten. Neem aan dat het een snor is en welke uitlaat heb je nu precies, standaard snel of de 'origineel versie' De laatste heeft een dunnere en langere bocht, 480 tegen 430 mm zo uit m'n hoofd. Ik vind een oud model revival wel fijn (brom) mmaar dan lever je wsk wel weer in op snelheid. Groter achtertandwiel is ook nog een optie, hoe hard loopt ie nu?
Volgens de tabel klopt het precies, misschien verwacht je wel te veel. Als ik het goed zie ontbreek enkelt de 14/12 carb en misschien nog wel belangrijker, de bromzuiger? Vermoed (educated guess) dat je vooral met die laatste wel eens wat winst zou kunnen boeken in dit geval. En even het hulsje uit het spruitstuk halen zal vast ook weer wat schelen aangenomen dat die er nog in zit.
Tja, om dat goed en netjes te doen zou ik het blok er even onder weg halen maar zo denk ik nu zowat over alles bij de tomos. Bougie verwisselen of sproeier, dat gaat nog net goed allemaal
okej dat is ook zo heb nu normaal sproeier 49 er inSproeier is een kwestie van proberen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast