de 70cc zetahallo ik ben arjan drok en ik ben 17 jaar woon in oude pekela (groningen)
ik heb nu 2 jaar een tomos zelf met mijn broer gespoten en in elkaar gezet eerst een half jaartje 50cc gereden.
hier een foto
toen werd ik daar zat van, dus ik dacht een 70cc uiteindelijk een 65cc airsal met 15/15 en 26/26 vertanding.
loopt super goed draait alleen wel veel toeren door de 26/26 vertanding maar loopt rond de 65/70.
hier een foto
zo ziet die er nu uit 20maart
cilinder word minder koppelingen knappen uit elkaar dus besloot ik een nieuw blokje op te bouwen.
nieuw blokje heb ik al nieuwe type (grijze carters)
maar na lang kijken naar een cilinder ben ik tot de conclusie gekomen om een 70cc 45mm zeta te kopen!
eigeljk een beetje het zelfde als een parmakit alleen zeta bestaat al lang niet meer dus deze cilinder uit de oude vooraad te hebben gekregen ben ik heel blij mee!!
1 foto verwijdert ivm adresgegevens
Cilinder word nog even onder handen genomen maar de zuiger vind ik raar er zit namelijk geen sleuven in zoals bij een airsal of dmp.... iemand een idee waarom niet?
binnenkort weer een update.
LOL vindt je het gek met zon beest van een cilinderovermatige slijttage? heb ik zowieso voortandwiel trekt krom of de tandjes die klemmen op de as breken af.
ik heb de cilinder net op een nieuw blok zitten dus dat word geen poortmapje..
Hij bedoeld denk ik slijtage aan je cilinder, maar dat valt ook weer reuze mee.overmatige slijttage? heb ik zowieso voortandwiel trekt krom of de tandjes die klemmen op de as breken af.
ik heb de cilinder net op een nieuw blok zitten dus dat word geen poortmapje..
de 70cc zetahallo ik ben arjan drok en ik ben 17 jaar woon in oude pekela (groningen)
ik heb nu 2 jaar een tomos zelf met mijn broer gespoten en in elkaar gezet eerst een half jaartje 50cc gereden.
hier een foto
toen werd ik daar zat van, dus ik dacht een 70cc uiteindelijk een 65cc airsal met 15/15 en 26/26 vertanding.
loopt super goed draait alleen wel veel toeren door de 26/26 vertanding maar loopt rond de 65/70.
hier een foto
zo ziet die er nu uit 20maart
cilinder word minder koppelingen knappen uit elkaar dus besloot ik een nieuw blokje op te bouwen.
nieuw blokje heb ik al nieuwe type (grijze carters)
maar na lang kijken naar een cilinder ben ik tot de conclusie gekomen om een 70cc 45mm zeta te kopen!
eigeljk een beetje het zelfde als een parmakit alleen zeta bestaat al lang niet meer dus deze cilinder uit de oude vooraad te hebben gekregen ben ik heel blij mee!!
1 foto verwijdert ivm adresgegevens
Cilinder word nog even onder handen genomen maar de zuiger vind ik raar er zit namelijk geen sleuven in zoals bij een airsal of dmp.... iemand een idee waarom niet?
binnenkort weer een update.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten