Heey beste tomosforum leden,
Ik kijk nu al een tijdje mee op dit forum om zelf aan mijn brommer te werken voor handige tips en dergelijke.
En ik besloot nu zelf eens een post neer te zetten om jullie te laten zien wat ik heb bereikt dankzij iedereen op dit forum die handige tips heeft gegeven,dus jullie mogen zelf ook een beetje trots zijn
Ik heb in februari een revival van iemand overgekocht waarvan ik wist dat hij in nutteloze staat was,hij zei dat iets met de ontsteking mis was en dat de remschakelaars het niet deden.
Enig kennis had ik wel dus overgekocht voor 100 euries (lekkaah).
Thuis aangekomen meteen begonnen,nieuw 2dehands ontsteking spoel erop,cdi/bobine en bougie.
en de onsteking was aanwezig,ik heb er zo een 3 weken op gereden en het voelde niet aan als mijn brommer.
Dus ik besloot hem persoonlijk te maken,iets wat egt van mij is.
Ik begon hem kaal te strippen en op te knappen, alles overspuiten ,en een buis tussen me zadel en me stuur ingelast voor de ophoging van me buddy tank.
eerst een gele onderlaag en daarna groen eroverheen voor een gele gloed in de lak.
Ik heb mijn tosje ressurection genoemd omdat ik hem uit de dood terug heb gehaald en revival al zijn vorige naam en angellez is de naam die mijn vriendin altijd neemt op die mmorpg's dus vandaar de naam.
Dit project heeft zoveel voor me betekend omdat ik er veel van heb geleerd en mij een beetje op het rechte pad heeft gezet door mij een bezigheid te geven.
tot op de dag van vandaag ben ik er nog mee bezig,ik heb 2 weken geleden op josdijkman allemaal spulletjes besteld voor een revisie voor me motorblok en allemaal hebbedingetjes op net iets meer uit me blok te halen.
mijn setup op het moment is:
Cillinder DMP HD 50CC
Race krukas met sleuven in de zuiger
15MM spruitstuk en mallosi carbon membraam
Stage 6 powerbox met een stage 6 powerfilter.
Atw 37 en VTW 22.
en een techno bullit uitlaat.
Sproeier maat is nog 52 maar moet nog uit testen lijden wat het beste is.
Ik hoor graag van jullie vast geroeste tomos forum leden wat er verandert kan worden en wat jullie ervan vinden.