Is dat zo ja?Je toeren gaan alleen omlaag met een kleiner ATW of groter VTW. Anders is niet mogelijk, denk maar na. Met een uitlaat verander je niks aan de mechaniek van de motor.
Je zal door een expansie uitlaat een hogere snelheid kunnen bereiken ja, dan worden de toeren natuurlijk hoger. Het is niet zo dat je zuiger sneller op en neer gaat maar je wiel niet. Je zuiger zit gewoon eigenlijk direct verbonden met je achterwiel als je rijdt.Is dat zo ja?Je toeren gaan alleen omlaag met een kleiner ATW of groter VTW. Anders is niet mogelijk, denk maar na. Met een uitlaat verander je niks aan de mechaniek van de motor.
En ik altijd maar denken dat een expansie uitlaat er voor zorgde dat de cilinder meer en sneller zijn uitlaatgassen kwijt kon, waardoor hij meer toeren ging draaien.
Beter houdt de topicstarter gewoon zijn standaard uitlaatje, want met elke expansie uitlaat zal je sneller gaan. Een ander achtertandwieltje kan wel gewoon prima. Een 24 achter is helemaal mooi.
bullet is hoogtoerigdan rij ik gelijk 60+ of niet?
En atw 26 en bullet? kan dat ook of heb ik dan nog steeds last van heel veel toeren?
iemand enig idee anders is de winkel straks weer dicht
Je moet ook de uitlaat kiezen die het best bij de cilinder past qua toerenbereik. Een homoet doet minder op een standaard cilinder dan een 50 snel, om het zo maar te zeggen. Tecno krul doet het lekker op standaard cilinder. Met kleiner atw zal je dan ook een stuk sneller gaan omdat je in het toerenbereik van de cilinder en uitlaat blijft met het toerental van de motor, en je heb genoeg koppel om harder te gaan met de kleinere achtertandwiel. Ik vind persoonlijk een terugloper erg lekker, en die geeft bij mij van 30 t/m 65 km/u een flinke trekkracht met mijn cilinder en achtertandwiel 22.
dan geloof je niet
Geloof ik niks van zal hooguit 40 45 halen
Nou kvind 51 nette snelheid hoor51...57....lijkt op elkaar.Valt tegen hè.
Ik rij er anders niet snelelr mee dan met standaard snelBullet is idd een van de snelste en beste van de tecno uitlaten. Sowieso veel beter dan standaard snel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten