Ik weet niet wat jij kletst maar Ixil twinner gaat goed op een tomos hoor
ik heb zelf een twinner en rijd goed 65 zoiets met 12mm, 50cc en malossi powerfilter dus twinner is cker moeite waard
IxIL is een merk uitlaatjes (op de AF1 van men broer zit ook een IxIL carbon demper) ixili is geen merk scooter:u
en ik vind als ik heteerlijk zeg, datkapje nietecht mooi op een tomos, het zitje zit te hoog en wat is er race aan ?
Het is meer race look, een brommer is pas een race brommer als hij raced of in staat is om mee te komen in een race
heej tom zij tog dat dat zadel op zou vallen...doe je jezelf cker goed aan...mijn tomos gaat de goeie kant op en hou me op de hoogte he met die foto's.........luitjes even over dat zadel he!!ik ben de maker ervan miss kan ik in overleg nog wel zo'n zadeltje in elkaar fixen maarja tom veel plezier met (mijn) vorige race tomos...gr melvin
Kvind die zadels niet zo stoer.... als ik iets stoers wil koop ik wel een buddyseat vind ik stoerder dan zo'n racezadel op een brommertje...
maar als jij het leuk vind, veel succes ermee
Dankje, Trouwens deze brommer ligt al heel lang uitmekaar. Als je wilt weten hoe hij er op dit moment bij ligt moet je even onder projecten kijken bij mijn Project: Tomosracer opnieuw spuiten + nieuwe onderdelen