Dan zul je hoogstwaarschijnlijk een electronische ontsteking hebben. Wat betreft het afstellen kun je gewoon de FAQ/ How-To volgen en mijn aanwijzingen. Let wel op met die M4 boutjes. Die kunnen niet echt veel hebben. Vast is vast.weet ik niet, ik heb een quadro e-start van 5 jaar oud
In zijn geval dus niet want het vliegwiel is van kleiner formaat en geheel dicht, omdat je aan electronische ontsteking geen punten hoeft af te stellen. Alleen ontstekingstijdstip en dat is makkelijker dan bij punten. Twee strepen in het carter geven dit aan. Snor of bromstand resp. onderste streep (meest linksom) of bovenste streep (meest rechtsom).het hele vliegwiel hoef je er niet af te hale het kan ook gewoon door die opening en heen.
Ik ben van plan zelf een uitlaat te maken voor mijn tomos, gewoon om te kijken of dit gaat lukken. Nou is mijn vraag of hier mensen zijn die een poortmap hebben van een 70cc DMP, of dat er iemand een bouwtekening heeft van een uitlaat. Het liefste wil ik een uitlaat voor het optrekken, dus niet de homoet tekening van puchmaxi.nl.
A5 is ook nieuw blok dus zou moeten passen?Hoi, ik heb een tomos snor nieuw model ik had hier op het forum gelezen dat als je er een bromkop op zet je sneller op trekt, ik heb net een kop gehaald maar ik zie nou dat er tomos A5 opstaat ik dacht dat het D5 moest zijn of past deze er ook wel op?
A5 staat op de cilinder, D25 op de kop als het een snorkop is, D5 of niets als het een bromkop is.Hoi, ik heb een tomos snor nieuw model ik had hier op het forum gelezen dat als je er een bromkop op zet je sneller op trekt, ik heb net een kop gehaald maar ik zie nou dat er tomos A5 opstaat ik dacht dat het D5 moest zijn of past deze er ook wel op?
Dit geeft gewoon aan dat deze kop van een bromfiets is....D25 op de kop als het een snorkop is
Nice, editting during my reply<edit> o ok bedankt nogmaals shadowranger ik zie nu je uitleg over waarom A5..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten