Berichtdoor shadowranger » 22 jul 2020 05:46
Helaas is dat niet meer mogelijk. Het forum is overgegaan naar een nieuwe beheerder en sommige foto's stonden op een andere server van de vorige en de nieuwe eigenaar heeft niet alles blijkbaar meegenomen. Ook waren foto's gelinkt via een uploadsite die of niet meer bestaat of na enige tijd de cache leegt. Ik kan daar niets (meer) aan doen. Mochten er users zijn die de foto's nog hebben kunnen hun topic bewerken en de foto's alsnog toevoegen.
Vwb de vraag of bepaalde users nog actief zijn kun je zelf opzoeken door deze te bekijken in de userlist. Daar zie je de laatste keer actief datum.
Mbt de opmerking over oude topics en wat jij noemt "uitbranders" kan ik het volgende over zeggen. Het forum is een naslagwerk. Oude topics blijven staan en kunnen worden gebruikt voor het opzoeken met soortgelijke problemen om een oplossing te zoeken. Niet alle topics zijn gesloten omdat mij dat teveel werk en tijd kost om, sinds ik admin ben, dit allemaal nog aan te passen.
Je bent akkoord gegaan met met de gebruiksvooraarden tijdens je aanmelding bij het forum. Daarin staat o.a. dat "kicken" van oude topics niet gewaardeerd wordt. Gewoon even op de laatste postdatum letten is toch niet zo moeilijk? Ik vind dat ik niemand een uitbrander geef, hooguit wijs op het feit dat je een oud topic kickt. In mijn optiek heb ik niet de intentie daarmee iemand te bestraffen. Als jij van mening bent dat je onheus bent bejegend kun je me per PM bercht sturen.
Tomos A3 DG (1989) ei-cilinder, Encarwi sproeier 50, gaasfilter (50km/uur)
Ik ben niet altijd aanwezig op het forum. Heb geduld indien er dringende vragen zijn