Dat is inderdaad op de teller!Is dat op de teller?
Ik rijd grotendeels toch rechte stukken zonder stoplichten. Zou dit mij dan naar 32 helpen ongeveer? En hoe lastig is het om dit zelf uit te voeren als "noob"?Je zou je achtertandwiel kunnen veranderen, dan trekt je Tomos wat minder hard, maar loopt hij wel harder op topsnelheid.. Bij het kleine verschil dat je wilt maken zou ik dat zeker overwegen.
Dus alleen uitlaat is genoeg voor ~32? Ik las ook ergens iets dat je een boete krijgt als je een andere uitlaat eronder hangt, klopt dit? En nog iets over een gedeelte afzagen..Andere uitlaat is 2 boutjes bij cilinder en 1 ophangboutje. Niet zo moeilijk.
Achtertandwiel is een beetje pittiger voor de "noobs". Er staat genoeg info op dit forum over zo iets.
Schroefdraad dol, tapeindjes afgebroken, kan nix mis gaanAndere uitlaat is 2 boutjes bij cilinder en 1 ophangboutje. Niet zo moeilijk.
Achtertandwiel is een beetje pittiger voor de "noobs". Er staat genoeg info op dit forum over zo iets.
Uitlaat is dus ook niet de juiste keus voor een noob?Schroefdraad dol, tapeindjes afgebroken, kan nix mis gaanAndere uitlaat is 2 boutjes bij cilinder en 1 ophangboutje. Niet zo moeilijk.
Wat raad jij mij zelf aan om te doen? Ik heb in principe geen twee linkerhanden want kan wel PC's bouwen maar heb geen ervaring met Tomos..Dat hangt van de NOOB af (en de tomos)
Okee dat moet me dan wel lukken, maar welke van de twee onderdelen vervangen lijkt jou het beste idee voor mijn gewilde prestaties?Dingen gewoon met beleid en verstand doen en komt vast goed, gaat het per ongeluk niet goed dan kan je altijd nog naar de bromboer. Waarschijnlijk gewoon een kwestie van paar moertjes/ boutjes los en vast draaien maar als het niet wil of wat dan ook, niet door rossen. Net zoals je geen pci kaart in een pci expres slot moet willen drukken of een ddr2 reep in een ddr3... you get the picture
Ik heb even in "Het grote uitlaten" topic zitten kijken maar zie niet echt welke ik moet hebben en waar ik deze moet kopen, heb je hier misschien nog een tip voor?Uitlaat lijkt me prima keuze, dan kijken wat ie doet. Brommer is niet zo hapklaar maar met uitlaatje ga je vast de goede kant op.
Dat moet goed te doen zijn hoor, alleen de schroefjes waarmee het tandwiel vast zit zijn wat lastiger te bereiken.Ik rijd grotendeels toch rechte stukken zonder stoplichten. Zou dit mij dan naar 32 helpen ongeveer? En hoe lastig is het om dit zelf uit te voeren als "noob"?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten