Blaas je die er niet tussen uit?Ikheb t ookbij mn proma dicht net niet lekker af.. 2 Uitlaat pakkingen ertussen gedaan en klaar xD
[ Post made via Mobile Device ]
voor trekkracht is een techno circuit. maar daar is de demper niet zo goed van en je moet hem blijven behandelen.
terugloper is een technigas next goed en top gaat omhoog. heb hem zelf ook en is een goeie uitlaat.
voor redelijk std look en geluid is de techno bos een super uitlaatje envolgens mij trekt hij oook wel mooi.
[ Post made via Mobile Device ]
Neengeen problemen mee maar 4 pakkingen is toch iets teveelBlaas je die er niet tussen uit?Ikheb t ookbij mn proma dicht net niet lekker af.. 2 Uitlaat pakkingen ertussen gedaan en klaar xD
[ Post made via Mobile Device ]
haha helemaal mee eens vandaar dat ik voor een andere uitlaat gaNeengeen problemen mee maar 4 pakkingen is toch iets teveelBlaas je die er niet tussen uit?Ikheb t ookbij mn proma dicht net niet lekker af.. 2 Uitlaat pakkingen ertussen gedaan en klaar xD
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Het merk. Voor de rest zijn ze gelijkwaardig, maar ik vind de naamgeving van NGK makkelijker, Het cijfer staat voor de hittegraad en HS voor korte schacht. Waar die B voor staat zal me een worst wezen.snap het zo ie zo niet bij mij is het altijd een ngk geweest,
wat is het verschil tussen die 2 dan?
ooh zo op die manier,dat is ook zo ben ik helemaal mee eens,Het merk. Voor de rest zijn ze gelijkwaardig, maar ik vind de naamgeving van NGK makkelijker, Het cijfer staat voor de hittegraad en HS voor korte schacht. Waar die B voor staat zal me een worst wezen.snap het zo ie zo niet bij mij is het altijd een ngk geweest,
wat is het verschil tussen die 2 dan?
okej gelukkig,ooh op die manier als je de cabrateur op de kop houd stroomt het via die kant naar de kop van de cabrateur,Dat is normaal, onderin je carburateur zit een vlotterbakje waar benzine in komt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast