Het gaat niet om jou of je topic, maar om het feit dat er de laatste tijd in toenemende mate oude topic worden gebumpt.hij kent mij en weet dat mijn tzr er nog zo bij staat, dus als je er niks van weet aub niet direct zo reageren
ow het spijt me dat ik hem zo weer opgraaf, had er zo niet bij stil gestaan kwam hem toevallig tegen en dacht hey die is van een vriend van mij. maar ik vind je reactie op die van mij aardig asociaal, je kon me er ook gewoon netjes op wijzen daar heeft iedereen veel meer aan2 jaar oud topic jeeeeuh. Let toch eens op de datum iedereen dit doet. Of je moet een hele goede reden hebben om zo`n topic weer op te graven maar dan nog kan je beter een nieuwe aan maken.
Wauw inderdaad man, laat het lekker over aan een modje. Je zit je hier een beetje belangrijk te gedragen en daar hebben de meeste echt een scheithekel aan.Is niks asociaals aan in mijn mening. Ik probeer ook alleen maar te helpen om het forum overzichtelijk te houden. Hierdoor schuiven de recente topics naar beneden en worden ze een beetje overzien door de mensen die proberen te supporten. Leg mij maar eens uit wat hier niet netjes aan is dan, zeker omdat je jeeeuh ziet staan?
Er is een verschil tussen een schopje van een maand of van een heel jaar.Jij deed hetzelfde bij een topic die sjeff schopte een paar dagen geleden, dus zeg jij maar niks joren. Zij gaan in discussie, ik niet.
Dit was een schop van 2 jaar.Er is een verschil tussen een schopje van een maand of van een heel jaar.Jij deed hetzelfde bij een topic die sjeff schopte een paar dagen geleden, dus zeg jij maar niks joren. Zij gaan in discussie, ik niet.
Jij bent de veroorzaker van deze discussie, zie dat gewoon in.
Je doet net alsof je een modje bent en vervolgens wil je niet horen dat jij degene bent die eigenlijk loopt te zeuren.
Ga ik ook doen want ik reageer hier gewoon niet meer op ze. Dacht trouwens dat het al afgelopen was maar ze gingen er mee verderEeeeeen dit mond ook uit op een nutteloze discussie dus maar niet doen en t leuk houden?
[ Post made via Mobile Device ]
Ik heb pas 3x er wat van gezegd.die homoetje moet gewoon niet overal gaan zeuren, want het is echt overal dat hij dit doet
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten