Hoi,
Ik heb gister en nog een x daarvoor met zn 2 op mijn tomos gereden en daarbij veren de veren behoorlijk diep in. Ik ben dus bang dat dit in samenwerking met een iets te strakke ketting ervoor heeft gezorgd dat mijn keerring nu lek is.
Gister na de rit met 2 personen zag mijn achterwiel er nog schoon uit, maar net heb ik benzine gehaald, kom terug en zitten er een paar klodders zwarte drab op mn achterwiel. Ook zit het VTW er nat en vettig uit.
Ik ga er dus vanuit dat ik mn keerring heb gesloopt en wil deze vervangen. Dit heb ik nog nooit gedaan dus misschien dat jullie ff een kleine how-to kunnen maken of kunnen uitleggen hoe het precies werkt?
Er staat al een How-to maar deze is verouderd en de eigenaar heeft de procedure waarschijnlijk uitgevoerd op een oudere Tomos (A3).
Edit: Hoe kan ik goed zien of de spie nog wel recht is? Want als die krom is is het al helemaal prut.