Standaard kan je nog gebruiken. Hetzij dat hij wel tegen je uitlaat komt. Maar dit maakt verder niet uit.
Standaard sproeier is vaak 49 of 51, meen ik. Groter dan maatje 54 moet je waarschijnlijk niet gaan. Mijn snor Tomos is ietsjes verder opgevoerd en heeft sproeier 54. Heb je misschien foto's van je Tomos? Want naar de Classic editie ben ik wel heel erg benieuwd!
Oei, doe je goed! Al die jaren weinig gebruikt dus! Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt?
Ja klopt maar die zit er op dit moment ook onder maar dat klinkt niet echt lekker en de uitlaat komt van een oudere tomos af dus is hij al wat lelijker geworden.Nou, wees er dan maar erg zuinig op!
Persoonlijk vind ik een bullet uitlaat ook zonde om er onder te hangen. Waarom doe je geen chromen standaard snel uitlaat? Zal je bijna even snel mee zijn als met de bullet, maar daarentegen heb je wel ietsjes meer trekkracht. Plus dat een standaard snel uitlaat er goed bij de classic editie past, mijn inziens.
Ik houd daar wel een beetje van maar het is een snor en ik wil hem niet al te hard laten lopen dus ik denk dat een Bullet het wel goed zal doen.Ah, oké. Misschien is een techno bos dan wat? Overigens heeft de bullet wel een lekker geluidje. Beetje dof/zwaar geplof.
-Edit: Ik heb nog wel een bullet te koop. De blanke versie. Alleen de lak is van de bocht af, maar dit gebeurd altijd. Mag voor 15 euro wel weg.
Dan hoef je ook waarschijnlijk je sproeier niet te veranderen, als je er nu al 'n std-snel op heb zitten, toch?
Iemand moet me maar verbeteren als ik het bij 't verkeerde eind heb hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten