Als je een zuiger koopt krijg je daarbij natuurlijk de pistonpen de zuigerveren en nog 2 kleine ?veertjes?
Waar moeten deze worden bevestigd en hoe? is daar nog speciaal gereedschap voor nodig??
Ja heb alle pakkingen die ik nodig heb, morgen ga ik er namelijk bromzuiger in zetetn en puch hd kop monteren, spruitstuk ontgrenzen, 14/12 carb monterenEerst de zuiger vastzetten met de pistonpen. Daarna de clipjes in de putjes schuiven en goed kijken of ze er wel goed inzitten.
Dan mag de zuiger de cilinder in.
Ik neem aan dat je wel een nieuwe voetpakking gebruikt hebt.
Ik heb hier een gloednieuwe Zuiger voor me neus en ik heb geen flauw idee welke putjes jij bedoeldJe kunt de putjes alleen zien als de pistonclipjes verwijderd zijn. Als de zuiger van de krukas af is dan zie je het wel goed, want dan kan je de zuiger kantelen.
Je moet er wel bij kunnen als de zuiger aan de krukas vastzit, want je kunt de clipjes niet vastmaken als de zuiger los van de krukas zit.Nouja, het kan wel alleen dan heb je er niets aan.
Aan de zijkanten van de zuiger heb je een gat waar de pistonpen doorheen gaat.Ik heb hier een gloednieuwe Zuiger voor me neus en ik heb geen flauw idee welke putjes jij bedoeldJe kunt de putjes alleen zien als de pistonclipjes verwijderd zijn. Als de zuiger van de krukas af is dan zie je het wel goed, want dan kan je de zuiger kantelen.
Je moet er wel bij kunnen als de zuiger aan de krukas vastzit, want je kunt de clipjes niet vastmaken als de zuiger los van de krukas zit.Nouja, het kan wel alleen dan heb je er niets aan.
die kleine rongaande gleuven op ongeveer 1 mm van de buitenkant van de zuiger.
In dat ronde gat waar de pistonpen in moet.
Bedankt, keek totaal verkeerd
Aan de zijkanten van de zuiger heb je een gat waar de pistonpen doorheen gaat.
In dat gat heb je een inkeping of putje waar dat clipje dan inglijdt.
Het zit aan het rechter en linkerkant van de zuiger.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten