Ik denk dat het chroom zo ver weg is dat, het of opnieuw verchromen word, of nieuwe velgen kopen.
Of spuiten
spuiten zou ook nog kunnen want de velgen zijn nog kaarsrecht,alleen is verf voor spaakvelgen minder mooi,
ik ben vanmiddag nog eens goed aan het poetsen geweest ,maar de roest krijg ik er helaas niet meer af
dus ik denk dat ik eens naar andere wielen uit ga kijken, het liefste heb ik 17inch voor en achter, deze wielen zaten standaard op de mt5 tot ongeveer bouwjaar 1987 en komen wat mooier uit als je de brommer gaat ophogen, of Mb5 wielen vind ik ook mooi,maar dan moet er ook weer een schijfrem op, ik kan nu nog een goedkope honda mt5 kopen met mbx wielen maar dat model vind ik weer niet zo mooi,
Haha, jouwe zit altijd nog beter in de lak dan de mijne..
Er zijn wel facking veel verschillende PD kappensets volgens mij, ik heb ook al twee andere gehad dan die van jou.
nou mijn Mt zit ook niet zo gerweldig in de lak als het lijkt,hij was origineel honda rood en ze hebben hem donkerrood gespoten,maar niet echt geweldig mooi.dus dat wordt weer helemaal overnieuw spuiten, en ik hoop dat de winter snel voorbij zal zijn want ik heb er echt zin in.. ,rijd fucking goed
maar er zijn idd een heleboel verschillende PD kappen voor honda Mt5, maar deze tank cover is echt een heel oud model en stamt af van de tijd dat er nog trappers op een Mt zaten, het is dan ook gewoon uniek dat deze tank cover zo mooi bewaard is gebleven al die tijd
hier nog een paar foto's van hoe de Mt5 er op dit moment na het wassen bij staat,heb hem met draaiende motor afgespoeld met water en daarna gelijk helemaal ingespoten met WD-40
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
Uploaded with
ImageShack.us
kijk ook even bij mijn nieuwe Honda MT project..