Hallo,
ik had een totaal std tomos.
Nu heb ik gister een tecno krul binnen gekregen en tandwiel achter 24 en 26.
Ik heb zonder moeite tandwiel 24 erop gezet en de uitlaat. Er zat trouwens eerst tandwiel 33 op.
Nu sprong die er telkens af de ketting. Heb ik hem 1 schakel in laten korten, zelfde verhaal.
Nu heb ik hem nog 1 schakel in laten korten en toen had ik moeite om de ketting erop te doen,
na veel gebeun heb ik de ketting erop gelegd en reed die.
Totdat ik een km had gereden toen ging ik naar huis en toen heb ik even de bout van de achterwiel losgehad om de rem goed te doen en toen alles weer goedgezet en toen ging ik weer rijden en vloog die er 2x af 1x voor en 1x achter.
Telkens erop gelegd en kon weer rijden. paar meter verder breekt de ketting af.
Kan dit komen doordat het achterwiel er niet helemaal recht inzat? Want dat is de enigste optie die ik kan verzinnen,
En de ketting was zo precies goed.
Voor de duidelijkheid er is 1 schakeltje uitgevlogen en dat is dat schakeltje die je los kan maken enzo. Zou het zijn dat die niet goed dicht heeft gezeten? Lijkt me niet want de bromboer heeft dat gedaan. Of komt het door het scheve achterwiel?
Iemand?
Ik ga morgen een nieuw stelschakeltje halen en weer er tussen zetten en ketting er weer op maar ik ben bang dat ik hetzelfde krijg.
mvg