Ik heb een tomosje A35 snor gekocht. hij starte na 1 a 2x kicken, toen even laten lopen en hem uitgezet, uurtje later wou ik hem weer starten maar zonder resultaat. ben even aan het prutsen geweest en kwam tot de conclusie dat m'n keerring lek was. toen kon ik voor 2 tientjes een zo goed als compleet blok kopen en heb daar voor gekozen, dit is een A5 blok met bromkop. van deze 2 1 blok gemaakt maar wil nog steeds niet starten. hij heeft compressie, vonk en krijgt benzine en geen valse lucht. Het hele blok is nu ondertussen volledig schoongemaakt, maar omdat er zo weinig af te stellen is kom ik er niet uit. Ik ben niet op m'n achterhoofd gevallen en heb 2 rechterhanden. Maar mis denk ik nu gewoon de ervaring in tomossen.
Alles is origineel, 10mm bing carburateur, 50cc cilinder met momenteel een bromkop erop(heb de snorkop nog liggen), onsteking (electronisch 2 spoel) momenteel op brom stand gezet, luchtfilter origineel, membraam en spruitstuk(schuin) origineel,
Het punt is dat die met deze afstelling en setup heeft gelopen, waar gaat het nu fout?