Ik zat te denken aan een puch hd kop/bromkop, techno krul uitlaat.. wat nog meer?

Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
ATW 31 zit er al op.Puch HD kop
Tecno krul
Achtertandwiel 31 of 33
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Lijkt me dat je dan ook je spruitstuk moet ontgrenzen? <O~kopelings veer inkorten in de fag kan je zien hoe
eventueel 50cc snel met 15//15 dan grootste tantwiel er op ^^
BEUNHAAS!
had eigelijk wel verw8 dat je dat al gedaan zou hebben ^^Lijkt me dat je dan ook je spruitstuk moet ontgrenzen? <O~kopelings veer inkorten in de fag kan je zien hoe
Nee.had eigelijk wel verw8 dat je dat al gedaan zou hebben ^^Lijkt me dat je dan ook je spruitstuk moet ontgrenzen? <O~kopelings veer inkorten in de fag kan je zien hoe
BEUNHAAS!
Ja, heb ik al gedaan.spruitstuk ontgrenzen met een standaard carb heeft geen nut;)
Meschien scheelt het 1 km op de top maar je merkt er geen fuck van als je hem ontgrenzt.
Je onsteking op bromstand weet niet of je dat al gedaan hebt??
Andere carb heb je niet nodig als je 40 wilt gaan.
Als je andere carb neemt gaat je snelheid ook omhoog.
BEUNHAAS!
Het blijft een snor hea, dus harder dan 40 lijkt me niet erg verstandig..Jaa lijkt me wel beter als je niet harder wil gaan dan 40 dat je red je wel met die uitlaat;)
BEUNHAAS!
hahaha die van mij loopt 62 is ook een snor.
En gaat binnekort nog harder:P
ik vind het wel leuk meeste scooters rij ik gewoon voorbij:P
BEUNHAAS!
Ik zag het in je topic ja.. :OAl een keer mee gemaakt met mijn aerox alleen die liep nog harder(93)
alleen been op 2 plekken gebroken en me lak fiks beschadigt.
Daarna nog een ongeluk gehad.
Dus weet wel een beetje hoe ik nu moet rijden.
Heb er veel van geleert en rij nu al 1,5 jaar schade vrij:P
Die aerox een maand gehad met ongeluk total los verklaart:(
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten