ik heb een snor revival uit 2005, wat zou de beste carburateur zijn qua prestaties en goed af te stellen met de volgende setup?
atw 24(std 33)
tecno expansie
bromkop
bromontsteking
ontgrensde luchtfilter
std spruitstuk
ja die kan ik dus nergens vinden, meestal alleen 15/15 en een 13/13 zag ik ook. misschien kan 13/13 ook? die was namelijk maar 25eu14/12
kan je die er zo uit halen? en weet je miss een goede webshop waar je die 14/12 voor niet al te veel kan kopen?14/12 en buisje uit spruitstuk
Ik kan zo gauw even geen webshop noemen die deze carburateurs voor weinig verkoopt.kan je die er zo uit halen? en weet je miss een goede webshop waar je die 14/12 voor niet al te veel kan kopen?14/12 en buisje uit spruitstuk
ja die heb ik gezien maar ik heb geen zin om het blok eraf te halen kan ik ook zonder ontgrenst spruitstuk met14/12 rijen? en er zit nu een dell'orto SHA 14/9 op dus dan is het toch gewoon hetzelfde?Ik kan zo gauw even geen webshop noemen die deze carburateurs voor weinig verkoopt.kan je die er zo uit halen? en weet je miss een goede webshop waar je die 14/12 voor niet al te veel kan kopen?14/12 en buisje uit spruitstuk
Ik zou eens rondkijken op het forum op het verkooptopic, ik weet alleen niet of de carburateurs van Tomos A3/A35 ook op een Revival passen.
Ook voor het ontgrenzen van het spruitstuk is een topic gemaakt, meerdere zelfs. Succes!
oke doe ik dat gewoon. maar kan ik met 13/13 rijden? maakt dat veel verschil met 14/12?Je kan ook gewoon met begrenst spruitstuk gaan rijden, maar dan zul je minder profijt hebben van die 14/12 carburateur, omdat je doorstroom dan minder is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten