Het monteren zelf zou geen probleem moeten zijn. Dat is een kwestie van drie boutjes of moertjes losdraaien en dan kan je de oude uitlaat zo eraf halen. (en in principe de nieuwe erop zetten)
Er zijn een paar dingetjes waar je op moet letten.
- sommige uitlaten komen tegen de middenstandaard omdat ze een andere vorm hebben dan de originele uitlaat. (bij een imitatie-uitlaat met snelle bocht is dat geen probleem)
- de uitlaatpakking moet nog goed zijn. Dat is een soort van 'plaatje' met de vorm van het mondstuk (hoe heet zo'n ding eigelijk?) van de uitlaat. Het zit tussen de uitlaat en de cilinder en zorgt ervoor dat er geen lucht 'lekt'.Als die gescheurd is of er gewoon heel verrot uit ziet moet je er een nieuwe tussen doen.
- vaak moet je bij het monteren van een nieuwe uitlaat je sproeier veranderen. Maar dat verschilt per uitlaat en het hangt er ook van af of je een snor of een brom hebt. Hier heb ik niet zo veel verstand van.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.