Ik ben Mike, 21 jaar en ik ben sinds kort in het bezit van een Tomos A35(snor) uit 1998. Hij is eigelijk nog niet van mij en ik zal uitleggen waarom. Nou om te beginnen woon ik in spijkenisse en sinds een maand is er een verkeersdrama vanwege onderhoud aan de Hartelbrug, en Spijkenisse staat bekend om zijn o zo handige ontsluitroute's (not). Aangezien mijn stage vrij dichtbij ligt, ik loop namelijk stage bij Shell Pernis, had ik het idee om de brommer van mijn oma te lenen. Mijn oma is niet zo sterk in haar benen en kan deze dus niet meer starten. Oma vind het allemaal best, dus ik mag hem houden(yes!

Ik heb op 16 jarige leeftijd mij altijd verzet tegen brommers/scooters, omdat ik t stom vond. Scooters vind ik nog steeds stom, alleen maar plastic, daar hou ik niet van
Ik heb nog geen fotos, maar die komen snel.
Ik ben van plan om er een projectje van te gaan maken zoals andere kleur e.d. maar daar heb ik ook suggesties en ideeën voor nodig, daarom ben ik lid geworden. Hij is nu rood maar zou m zelf t liefst in een ander kleurtje willen zien.
Groetjes
Mike