Wat is het bouwjaar? 2006
Sinds wanneer speelt dit probleem? Aankoop
Wat is het probleem? Wil hem wat sneller laten lopen
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Nee
Ik heb sinds kort een Tomos Youngster snor uit 2006 gekocht en heb al het een en ander gelezen op dit forum. Ik wou echter toch nog wat dingetjes zeker weten voordat ik de uitlaat ga veranderen.
Ik wil er een andere uitlaat onder plaatsen om hem sneller te laten lopen. Nu heb ik een standaard "snel" uitlaat in gedachten.
Deze wil ik gaan kopen: http://www.tomoshop.nl/catalog/tecno-st ... p-779.html Als het goed is maakt deze niet gek veel meer lawaai en zorgt toch voor betere prestaties.
Eerste vraag: Past deze op een Tomos Youngster? Ik kan zien dat er een A5 blok onder zit en ik heb op het forum gelezen dat deze hetzelfde is als de A3 qua uitlaat aansluiting.
Tweede vraag: Is de uitlaat die ik in gedachten heb ook een standaard "snel" uitlaat, dus een standaard brommer uitlaat i.p.v. snor? Staat namelijk niet in de info van de webwinkel.
Derde vraag: Is de uitlaat die ik wil kopen is het dezelfde als deze?

Vind deze er namelijk erg mooi uitzien.
Vierde vraag: Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten/rekening houden n.a.v. mijn foto's hieronder?
Daarnaast ga ik er een aantal grotere sproeiers bij bestellen die groter zijn dan mijn 14/9 zodat ik hem goed kan gaan afstellen als de uitlaat eronder zit.
Hier nog een aantal foto's van mijn brommer/uitlaat: