Verwacht nu geen dingen zoals de sprinter van SST

zo was tie toen ik hem kreeg:

ben hem nu aan het opknappen, ander blok kostte 30 euro zonder zuiger en kickstarterkap.
Memdraam cil gehaald bij een vriend en zuiger en ook een carbarateur erbij voor 30 euro nou das mooi toch!
Totaal 60 euri.

Mijn setup wordt:
- Standaard 50 cc uitlaatpoort uitgevijld
- licht getunde zuiger Gat bij inlaatpoort
- dell'orto carbarateur 15/15
- vtw: standaard
- atw: 28
- circuituitlaat
Hij mag nu best auto wheelie maken

Vandaag 03/12/05 heb ik me brommer helemaal uit elkaar gehaald en dit is het resultaat:

Update 2
HET IDEE WAT IK KREEG

Ik ben weer op een leuk idee gekomen voor het "uiterlijk":
IK ben van plan om in de metalen zijkap aan de rechterkant een rechthoek eruit te zagen/slijpen die op zijn langste zij licht en hem dan met een scharnier te laten kantelen, tot een hoek van 90 graden naar buiten

Ik heb van school (mijn elktrotechnieklokaal) 2 geschikte schakelaartjes meegenomen:

Deze ga ik in me kap bouwen op het plaatje dat ik met scharnier open laat klappen, als ik het met een druksysteem open kan maken (het klepje dat als je hem indrukt ie open gaat) zou dat ook nog eens supervet zijn.
De 2 schakelaars komen naast elkaar op een verhoogd gedeelte op het klepje, je kunt het zien alsof het klepje aan de binnenkant heel dik is Ongeveer 2 cm.
Dan maak ik 1 van de schakelaars voor de neon en de andere weet ik nog niet
Foto's komen zeer zeker nog hiervan

Update 3
jaa me frame is gespoten

Mijn brug Overlopend metalic blauw naar zilver

En de tomos gedeeltelijk in elkaar op me kamer:

meer foto's volgen

Update 4
Gisteren effe veren gehaald bij vink:

De dag ernaa Zaterdag nar me vaders werk (hij moest de auto nakijken dus ik effe meegegaan) en de rest gehaald: spatborden, beugels en de kappen meegenomen en thuis meteen in elkaar gezet:

Enig nadeel is allen nog dat me kappen niet passen: aan de rechterkant niet vanwege me carberateur en me carter, en aan de linkerkant niet vanwege me carter.
Kwestie van effe aan de voorkant onder schuren, wegvijlen.
Denk dat het schuren wordt met heel grof shuurpapier
update 5
Ik ehb het probleem aan 1 kant opgelost door een afstandsus ertussen te doen bij het onderste ophangpunt.
Maarja vandaag me velgen opgehaald en natuurlijk meteen die bander eromheen:

En eronder gezet, het van de trap af tillen van de brommer ging best makkelijk eigenlijk.
eenmaal buiten de velgen eronder gezet:

Hij is bijna af op een paar dingetjes na:
- De koplamp
- de linkerkap moet erop maar past niet doordat de carberateur in de weg zit, maar ik ga een gat in de kap zagen voor de choke dan past tie wel
- Andere uitlaat Namelijk de technigas:

Deze kan ik kopen bij iemand die in mijn omgeving woont, dat kost mij maar 30 euro.