Bijgevuld tot het nèt uit de vulplug kwam sijpelen.of teveel 2takt olie
Ja te rijk en ja het maakt niet heel veel uit van 50 naar 49?ja.Vanmiddag sproeier 49 erin gedaan ipv 50 ( niet dat dat heel erg uit maakt denk ik ) maar met 50 was de bougie veel te zwart. Dus ik denk te rijk ja?
gewoon even lagere maten proberen todat hij goed ziet.Bijgevuld tot het nèt uit de vulplug kwam sijpelen.of teveel 2takt olie
Ja te rijk en ja het maakt niet heel veel uit van 50 naar 49?ja.Vanmiddag sproeier 49 erin gedaan ipv 50 ( niet dat dat heel erg uit maakt denk ik ) maar met 50 was de bougie veel te zwart. Dus ik denk te rijk ja?
Welke maat moet erin ongeveer?
Vulplug heeft niets te maken met de mengsmering. Als je teveel olie bij de brandstof gooit gaat ie blauw walmen als een gek. Gewoon 1:50 mengen (1 deel 2-takt olie op 50 delen benzine en goed schudden). De vulplug waar jij naar verwijst is versnellingsbakolie. Als je die bij de brandstof krijgt, heb je witte rook.Bijgevuld tot het nèt uit de vulplug kwam sijpelen.of teveel 2takt olie
Vandaag ben ik langs 4 brom/fietszaken geweest en nergens hebben ze sproeiertje 45 t/m 48 :S
Ik zie ook rook bij de cilinder vandaan komen dus er is meer aan de hand ,op dat filmpje zie ik volgens mij dat je luchtfilterhuis niet goed op je carburateur zit,daardoor krijgt hij als het zo is teveel lucht tijdens terug val naar stationair.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Luchtfilterhuis is er even af geweest en kan zijn dat ik die er niet goed weer heb opgezet, daarvoor deed die precies hetzelfde, het rook bij de cilinder vandaan is dat er geen uitlaatpakking tussen zat op dat moment die viel in 10 stukken uiteen.Ik zie ook rook bij de cilinder vandaan komen dus er is meer aan de hand ,op dat filmpje zie ik volgens mij dat je luchtfilterhuis niet goed op je carburateur zit,daardoor krijgt hij als het zo is teveel lucht tijdens terug val naar stationair.
waar je even naar moet kijken .
Een ander ding is dat ik jouw ketting iets te slap vind hangen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 12 gasten