Onzin, zoals de foto is zit het goed. Extra ringetjes is alleen van belang bij axiale speling in de versnellingsbak. Dus lekker laten zitten zoals op de foto zichtbaar is. En kilometertelleraandrijving hebben niet alle tomosjes.Tussen je voorvorkpoot en die stang van je spatbord lijkt mij
Als alles wat er tussen hoort er tussen zit, dan is het als het goed is uitgelijnd. Eigenlijk hoef je zelf niet uit te lijnen want dat is in de fabriek al gedaan, dat zwarte busje, wat ook op de foto staat, dat zorgt voor die uitlijning. Trouwens op die foto zie ik geen km teller aandrijver zitten (zorgt ook voor dat het wiel in het midden zit )
oke dan pak ik maar de fiets:( maar als die middelste pakking lek is moet ik tog het hele blok uit elkaar halen wat ik dus nog nooit open gehad heb xdAls ik jou was zou ik dat niet doen, je tandwielen worden zo niet gesmeerd en worden erg heet dus de kans is groot dat zo alles vast loopt. In die 5 minuten kan een heleboel gebeuren.
ik denk niet dat het uit je middelste pakking komt, als je het gevoel heb alsof hij uit het midden lekt, zal het wel de keerring zijn bij het voortandwiel. Zoniet dan zal het de pakking zijn aan de rechterkant, je hoeft dan niet je hele blok uit elkaar te halen.oke dan pak ik maar de fiets:( maar als die middelste pakking lek is moet ik tog het hele blok uit elkaar halen wat ik dus nog nooit open gehad heb xdAls ik jou was zou ik dat niet doen, je tandwielen worden zo niet gesmeerd en worden erg heet dus de kans is groot dat zo alles vast loopt. In die 5 minuten kan een heleboel gebeuren.
oke bedankt maar om de keerring te vervangen moet dan het hele blok er onderweg of kan ik die eronder laten?ik denk niet dat het uit je middelste pakking komt, als je het gevoel heb alsof hij uit het midden lekt, zal het wel de keerring zijn bij het voortandwiel. Zoniet dan zal het de pakking zijn aan de rechterkant, je hoeft dan niet je hele blok uit elkaar te halen.oke dan pak ik maar de fiets:( maar als die middelste pakking lek is moet ik tog het hele blok uit elkaar halen wat ik dus nog nooit open gehad heb xdAls ik jou was zou ik dat niet doen, je tandwielen worden zo niet gesmeerd en worden erg heet dus de kans is groot dat zo alles vast loopt. In die 5 minuten kan een heleboel gebeuren.
achtertandwiel is gewoon schoon en het is helemaal nat in het midden in die naad. rechter karter is gewoon schoon. dus denk dan niet dat het de keerring isin de faq staat hoe je een keerring vervangt, je hoeft niet daarvoor het blok eraf te halen, dat moet je zelf weten .
maar ff om te kijken wat er nou precies lekt. Moet je ff goed kijken waar het precies vandaan komt, echt onder het voortandwiel? is het achterwiel bespat met olievlekken(dan is het de keerring? zoniet, lekt het dan uit de rechter carter? zie je druppeltjes tussen de linkercarter en middencarter(dan is het natuurlijk de rechter carter pakking )? Ik hoop dat je hierwat aan heb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten