Op http://www.jarnos-puch-shop.nl Onder cillinderkoppen: Cilinderkop 50cc R.G.D NM (HC) Kop NIEUW MODEL, dus met de wat rondere vorm.oke
dan meot ik dus gewoon die van ppuchshop bestellen want die van hem was het oude model
Bedankt, als het goed is komt hij dinsdag binnen1. Dat ligt er aan waar je hem koopt, ik heb er 80 euro voor betaald bij de bromboer![]()
2. De kilometer teller geeft bij mij precies de goede snelheid aan. Getest met die snelheids dingen naast de weg.
3. Hij is makkelijk te monteren ja, alleen moet je je voorwiel eraf halen en de aandrijving goed zien te krijgen maar het is goed te doen.
4. Ík vind het waard om zoiets te kopen, je kunt altijd zien hoe snel je gaat en je hoeft nooit met een auto of scooter oid naast je te gaan rijden om te kijken hoe snel je gaat.
Ok, dank u. Nu ga ik even zoeken naar fotosJe bedoeld de ronde koplamp met een chroome randje? Die moet passen ja, de oren zitten even ver van elkaar af als elke andere tomos. Maar of het mooi is? Dat is jouw mening.
Wanneer weet je of je een lager moet vervangen?
Want ik heb hier losse (midden)carters liggen en de ene lager draait soepel en de andere vrij stroef. Dus lijkt mij dat er een aan vervanging toe is.
Je zegt het zelf tochWanneer weet je of je een lager moet vervangen?
Want ik heb hier losse (midden)carters liggen en de ene lager draait soepel en de andere vrij stroef. Dus lijkt mij dat er een aan vervanging toe is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten