Volgens mij had ik laatst drie segmenten voor 30-40 euro? Gewoon bij de bromboer vandaan.Losse segmenten tussen 15 en 20 euro per stuk, kompleet koppeling gaat richting 90 euro excl.
Dat zei ik al, dit zijn prijzen van een (random) on-line shop. Koppeling compleet is met binnenwerk, koppelingveer, etc. dus direct in te bouwen.Volgens mij had ik laatst drie segmenten voor 30-40 euro? Gewoon bij de bromboer vandaan.Losse segmenten tussen 15 en 20 euro per stuk, kompleet koppeling gaat richting 90 euro excl.
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
Ja dat kan, je moet alleen een ander spruitstuk kopen. De Encarwi spruit is te dun voor Dell.Goedenavond tomos fanaten![]()
Ik had een kleine vraag:
Ik heb een tomos a35b(membraam-cilinder) met dellorto 12mm(Standaard dingetje) en een tomos a3(ei-cilinder) met een encarwi(12mm???) carb.
Ik heb net een 15mm besteld voor mijn tomos a35b, en was van plan om die dellorto 12mm over te zetten op mijn tomos a3 ei-cilinder, zonder membraam,
DE vraag was dus: Kan dat?
of niet?qua benzine toevoer! want dan krijgt hij teveel benzine? las ik in de faq althans
![]()
![]()
maar,heeft iemand hier ervaring mee? om dat op te lossen? (gewoon beetje afstellen?) of is het geen probleem?
![]()
groeten en bedankt, Bohmsje
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten