dit had ik ook een keer, bij mij lag het toen wel aan de koppeling.
moet je even de carterkap eraf halen en de olie die erin zit. en dan naar je koppeling kijken.
bij mij was toen alles verbrand, koppelingshuis ect waren blauw van de hitte
In jouw geval heb je met teweinig carterolie (of geen) rondgereden. Dan verbrand indd je koppeling.
Dat hij voor geen meter trekt zal wel liggen aan een versleten koppeling. Als hij schokt tijdens het overschakelen zou je ook je vraagteken veer moeten bekijken. In de faq staat dit wel uitgelegd. Of het schokken tijdens stationair ook kan komen door het vraagteken veertje weet ik niet helemaal zeker. Je zou kunnen checken of hij stuk is door je brommer op middenbok te zetten en je achterwiel voor en achteruit te draaien. Voel je een tik bij het wissleen van de draairichting, dan is het stuk.
Maar ik denk dat shadowranger (onze vraagtekenveer-guru) je wel kan zeggen of dit het vraagteken veertje is die het schokken veroorzaakt