filmpje maken we morgen en zet hij er waarschijnlijk morgen ook op!Inplaats van je topic kapot te spammen, fix ff een filmpje
de link doet het idd ook niet, renault is dus ook de enige die e filmpkes tot nu toe heeft gezien. had ze namelijk over msn gestuurd. dus mk-racing, doe ff wat aan de link!hee lache filmpjes
De standaard krukas van tomos is ongeveer evengoed als een rito. de meeste tomos tuners ook met lc blokkies zijn dat van mening(kijk maar naar 910-sprinter etc) en verder de wangen zijn niet op gevuld ook erg beun altijd dat kurk en teflon vind het maar nietsbij mij doet ie het ook niet en zegt de you tube site: De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
enne heb je er trouwens een *standaard krukas in? of opgevult ofso?
of komt er misschien nog een rito in? staat op deze site btw http://www.rinkytoys.nl/
Die krukas die op deze site staat is voor een 2L blok, dus niet voor een automaat tomos blokje..bij mij doet ie het ook niet en zegt de you tube site: De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
of komt er misschien nog een rito in? staat op deze site btw http://www.rinkytoys.nl/
Gasnaald te hoog zet? je bedoelt gewoon met de stationairstel schroef afstellen?Die krukas die op deze site staat is voor een 2L blok, dus niet voor een automaat tomos blokje..bij mij doet ie het ook niet en zegt de you tube site: De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Maar zo te horen is je sproeier goed alleen je gas naald staat een beetje te hoog, zet die maar eens 1 gaatje lager, dan zal je zien dat ie al beter reageerd
oke die komen eraan de ketting zit er al onder, maar voordat ik echt een filmpje hier zet wil ik hem eerst goed hebben afgesteld en dan zal ik wel een mooi rijdend filmpje posten!!Leuk filmpje van een stationair draaiend blokje...
Ik wacht nogsteeds op filmpjes waar dat ding rijd.
hij rijd prima nog niet zoals ik wil want hij moet nog afgesteld zijn, en dat niet lekker lopen komt omdat de sproeier denk ik te groot is en hij verzuipt bij de start dus moet nog ff afstellenrijd dat ding niet ofzo? en hij loopt ook niet lekker lijkt het wel als je gas geeft
Die krukas die op deze site staat is voor een 2L blok, dus niet voor een automaat tomos blokje..
Maar zo te horen is je sproeier goed alleen je gas naald staat een beetje te hoog, zet die maar eens 1 gaatje lager, dan zal je zien dat ie al beter reageerd
nee je moet niet met je stationair schroef afstellen.. dat is alleen maar om hem stationair te laten lopen.Gasnaald te hoog zet? je bedoelt gewoon met de stationairstel schroef afstellen?
ik vind het eerlijk gezegd niet mooier met clip ons, en veel lekkerder zit het ook niet. Maar mischien ben je dan wat meer gestroomlijnt en helpt datga je nog is clip ons kopen staat veel beter kijk maar
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten