eigenlijk zou je ook et spoilertje van de wizzard moeten hebben voor erboven op
46 uitgesneden in je koplampspoilertje
jammer dat alleen et achterwiel van et nieuwe type is nu voor nog etzelfde als achter
ik zie daar een monster van een plaat achterop hangen
en tomos op je kabelgootje
ja had zon spoilertje van een wizzard gezien op marktplaats. Zat er ook al aan te denken zag er wel leuk uit. Ik had nog niet eens gezien dat ik 2 verschillende velgen had haha
En ja helaas zit er zon monster plaat op , maar wel een blauwe dus lekker zonder helm.
En wit lexus licht is al besteld dus zal 1 deze dagen wel langs komen.
Wou er eigenlijk nog een buddy ophebben? Doen of gewoon laten zo?
eigenlijk best wel goed , stuur zal ik straks een klein tikje naar achteren zetten maar verder rijdt hij goed hoor het stuur lijkt mega naar voren te staan maar valt echt reuze mee zal wel een foto maken als hij recht staat. En echt hele lange afstanden zal het minder comfortabel zitten , maar hij is voor school gebruik en kleine stukjes.
Haha oke
Nou een vriend vna mij heeft sinds een week ofzo een citta en dat stuur staat ook meester naar voren.
Ik vind het maar vervelend remmen, doe mij maar laidback naar achteren
@ joop56 , ja t remmen is even wennen , heb hiervoor ook een citta gehad dus vandaar dat het stuur ook weer wat naar voren staat maar eenmaal gewend rijd t super. Ik heb nog een tomos waar ik wel het stuur gewoon naar achteren heb staan, Zal ik binn ook ff foto's van posten.
@ spinner t , nee klaat altijd mijn benzine kraan open staan. Lekt verder ook niet , en start hij ook meteen s'morgens/s'middags.
doe maar een bod , weet niet precies wat de brommer waard is? Straks ga ik prijzen noemen die te goedkoop zijn of te duur. Heb een bod via mail van 170 euro. Dus wel in die richting eigenlijk.
Vandaag een nieuw proma uitlaatje kunnen kopen voor heel weinig dus dit maar gedaan want de andere was lek. Ook meteen ff wat kleine dingen wit gespoten. Zal proberen vanavond nog foto's te posten.