Wat is het bouwjaar? van voor 2005
Sinds wanneer speelt dit probleem? Sinds een paar dagen
Wat is het probleem? stottert
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? ja
Hallo, ik heb een tomos A35 Deze bleef bij aanschaf niet lekker stationair lopen.
We hebben de remmen nagekeken, nieuwe ketting en tandwielen erop gezet, verlichting in orde gemaakt, claxon aangesloten. (Volgens mij staan al deze dingen los van het probleem maar wilde toch even melden wat we er allemaal mee gedaan hebben..) Om het probleem op te lossen hebben we het volgende gedaan.. een nieuwe zuiger met zuiger veren, de oude zag er niet prettig uit. Nieuwe bougie, verse olie en alles weer dicht gemaakt met nieuwe pakkingen er tussen. Inmiddels allerlei problemen opgelost en vorige week deed ie het goed, hield heel af en toe nog een heel klein beetje in als ie op z'n top liep, maar we waren best tevreden met het resultaat. We hebben de brommer in orde gemaakt voor ons buurmeisje, die heeft em vorige week zaterdag mee genomen en er lekker mee gereden.. Tot woensdag

Het blok is standaard, de carburateur 14/12 met een 60 sproeier, bougie ngk 6, er zit zo'n bullet uitlaat op. We hebben diverse sproeiers geprobeerd maar op 60 liep ie het beste. Hoe kan het nou dat ie 3 dagen goed loopt en dan ineens weer een probleem heeft..? Ik krijg een beetje het idee dat deze brommer gewoon ergens in een hoekje wil verstoffen ipv lekker in het rond te tuffen

Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn....????? Alvast bedankt voor de reacties