Welke Tomos model heb je? geen idee, een a35
Wat is het bouwjaar? geen idee
Sinds wanneer speelt dit probleem? sinds de tweede dag dat ik hem kocht
Wat is het probleem? kickstarter draait als een gek
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? nee
hallo mede tomos bezitters, ik heb vorige week woensdag een oud tomosje voor de cross gekocht, 1 met een 2speedblok
toen ik er een ontsteking had opgezet liep hij direct en kwam goed in de versnelling, maar toen ik op pad was en wou terug rijden viel hij opeens uit,
toen ik thuis de rectercarter opendraaide zag ik ten eerste dat de bout waarmee het dubbele koppelingshuis vastzit, er los op zat, dus ik had die aangedraaid en dacht het probleem opgelost te hebben.
toen ik de tomos de volgende dag aan wou kicken liep hij weer maar kwam niet van zn plek dus ik heb een aantal dingen gechekt en op het oog leek er niets verkeerd te zijn, toen ik hem opniew wou aantrappen begon de kickstarter opeens met veel snelheid en kracht rond te draaien, zo hard dat hij het palletje kapotsloeg die hem normaal tegenhoud zodat je niet tever doortrapt. elke keer als ik hem nou aantrap doet hij dat, soms als ik me voet ertegen aan hou blijft hij wel stilstaan maar hij komt dan alsnog niet van zen plek, ik heb er al een nieuwe vraagtekenveer op gezet en ik heb gekeken of de omegaveer goed zat, die zat dus ook goed, kan iemand me helpen ? ^
alvast bedankt, mvg annedejongx