Maargoed, heb me 2 weken geleden maar eens verwend met een eigen auto, even flink gespaard, want ik was het wel zat om steeds aan mn ouders te vragen of ik een van de auto's kon lenen, en het toch vetter is als je een eigen auto hebt.
Het is geworden een Volkswagen Lupo GTI uit 2001. 130.000 kilometer gelopen, complete onderhoudshistorie erbij, altijd onderhouden bij de VW dealer en alle beurtjes zijn mooi op tijd gedaan. Ook distributieriem is pasgeleden vervangen.
Nu heb ik het voordeel dat ik zelf MBO niveau 4 autotechniek doe, dus deze dingen zijn voor mij zelf ook allemaal goed te doen!
Ik zal niet teveel lullen, maar foto's plaatsen!

Het GTI blok uit deze auto is een 1.6 16V met 6 versnellingen en 125 pk standaard. Nu heb ik er een setje scherpere nokkenassen in gemonteerd en daarna de auto opmaat laten chippen waardoor het vermogen steeg naar 153 pk, en dat op krap 900 kg!
Tevens heeft de auto Airco, elektrische ramen, elektrische spiegels, verwarmde spiegels, stoelverwarming, ESP, ABS, Traction control, Alarm en stuurbekrachtiging!