Dan weet ik het niet, ik had ook een S uitlaat onder mijn BROMmer liggen, maar volgensmij is dat gewoon dezelfde S uitlaat als onder een snorfiets ligt.Daar staat toch Snor 25km... Dat wil ik juist niet. Die heb ik nog liggen.
Nope, de bocht is net geen S, en is dikker. De pijp van een snor S is heel dun. Heb je hem nog?Dan weet ik het niet, ik had ook een S uitlaat onder mijn BROMmer liggen, maar volgensmij is dat gewoon dezelfde S uitlaat als onder een snorfiets ligt.Daar staat toch Snor 25km... Dat wil ik juist niet. Die heb ik nog liggen.
Ja ik heb hem nog, wil best wel meten voor je wat de binnenmaat is. Maar verkopen doe ik hem nietNope, de bocht is net geen S, en is dikker. De pijp van een snor S is heel dun. Heb je hem nog?Dan weet ik het niet, ik had ook een S uitlaat onder mijn BROMmer liggen, maar volgensmij is dat gewoon dezelfde S uitlaat als onder een snorfiets ligt.Daar staat toch Snor 25km... Dat wil ik juist niet. Die heb ik nog liggen.
Kijk dit is wat ik wil http://www.euroscooters.nl/shop/tomos-u ... 13112.html
Niet dit: http://link.marktplaats.nl/377025153
Zie je het verschil?
In 9 naar 12 heb ik niet gemerkt, zal in theorie wel meer geluid uit komen, maar dit word verwaarloosbaar door luchtfilter.Maakt een andere carb ook een ander geluid? en als ik van 14/9 naar 14/12 ga, hoeveel moet mn sproeier dan ongeveer omhoog?
Je Tomos zal een harder en zwaarder geluid maken. Je top zal maximaal 3 km hoger liggen. Je trek kracht neemt ook wat toe.Wat doet een powerfilter (zo eentje met zo'n kapje erover) bij deze setup (hoeveel km/h omhoog, trekken, geluid)
50 cc,
HD kop,
bullet,
14/9 carb,
TWV 26-28,
ontsteking op brom.
Dankje:D
Je zal er weinig van merken, wel een zwaarder geluid. Je kan dit effect uittesten door ff zonder filter te rijden.Wat doet een powerfilter (zo eentje met zo'n kapje erover) bij deze setup (hoeveel km/h omhoog, trekken, geluid)
50 cc,
HD kop,
bullet,
14/9 carb,
TWV 26-28,
ontsteking op brom.
Dankje:D
NEE!!!weetiemand wat de maat is van de popnagels die in een tecno CC uitlaat gaan?
alvast bedankt he!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten