Oké bedankt.Het kan van de grote keerring achter het tandwiel komen, maar ook van het hele kleine keerringetje dat IN je as zit.
Oké, ik ga morgen wel even onder de brommer kijken, ik heb gister alleen de druppel weg geveegd, en niet gekeken of ik nog meer olie zag of een duidelijke plek waar het vandaan kon komen.zie hem niet.
Ik weet dat er in de as ,waar je kickstartas in draait,2 naaldlagers zitten met een kleine keerring.
Die naaldlagers zou je moeten verwijderen om bij de keerring te komen.
Helaas zijn die naaldlagers heel erg teer.
Het is mij niet gelukt ze er heel uit te krijgen.
Binnenkort moet ik de lekkage bij de Ninja Tomos van Shibapower echt verhelpen.
Had dat al geprobeerd door de grote keerring en lagers te vervangen, maar dat werkte dus niet.
Daarna de pakking vervangen, en nu afwachten of dat allemaal wel geholpen heeft.
Anders moet ik die naaldlagers en de kleine keerring in die as gaan vervangen.
Zal dan kijken of ik een artikeltje voor de wiki kan schrijven.Met foto's.
Het klinkt alsof je een te grote sproeier hebt, inhouden en af en toe doortrekkenals ik vol gas geef houd mijn tomos in alleen heel af en toe pakt die hem goed en dan trekt die vol weg maar meeste keer lijkt net of die uitvalt ik heb al verschillende sproeiers gehaald kleinere enzo kan iemand bevestigen dat die een sproeier probleem is? of kan het no ergens anders aan liggen?
ok dan ga ik vanavond een kleinere erin doenHet klinkt alsof je een te grote sproeier hebt, inhouden en af en toe doortrekkenals ik vol gas geef houd mijn tomos in alleen heel af en toe pakt die hem goed en dan trekt die vol weg maar meeste keer lijkt net of die uitvalt ik heb al verschillende sproeiers gehaald kleinere enzo kan iemand bevestigen dat die een sproeier probleem is? of kan het no ergens anders aan liggen?
ja ik rij al een weekje zo want moet nog alles afstellen enzo ik ben net van sproeier 78 naar 72 gegaan en nog houd die in ik snap er niks van als ik vol gas geef hoor je echt brrrbrb geluid mischien kennen jullie ut welrij je al een tijdje zo?
want da's egt heel slegt,
nee want heb deo gespoten toen die stationair liep en maakte die geen andere toerenValse lucht, carburateur schoon maken, etc etc.
ja eigenlijk hangt die iets naar beneden maar eergister was dat ook zo en dee die wel gewoon doortrekken hielt nog wel in zoals nu maar ree toen wel doorhangt je carb waterpas?
hallo,kijke even naar ontsteking, miss heb je ook wel de verkeerde bougie.
ja maar gaat er niet om hoe die het beste rijd hij hou gewoon in en dat wil ik eruit hebben ik wil in 1 keer doortrekken!Bougiekleur is maar een indicatie. Koop een paar sproeiers boven deze maat en enkele er onder. Stop ze er 1 voor in 1. Je weet hoe dat moet en kijk dan welke voor jou gevoel en je teller het beste rijdt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten