Staat daar, gewoon verbogen dusDusss, vond die Proma toch niks; kutgeluid en zag er niet uit zo verroest. Dus, m'n Tecno CC verbeund zodat hij niet meer tegen de vering aankomt, en een houtenverloopstukje gemaakt, zodat die nog steeds aan de ophanging kan. Best wel goed gelukt, ondanks dat ik hem met enkel hamer en armspieren verbogen heb, had ook geen aluminium plaatjes en winkels zijn dicht, dus gewoon 2 gaatjes in een houten plaatje geboord voor de ophanging
![]()
Ja! Die klem had ik eraf gehaald omdat de uitlaat anders niet pastte (vanwege me vering), maar dat heb ik na jullie waarschuwingen toch maar even snel opgelost, nu past hij er weer op met klem om de demper. Bedankt!goed geluisterd naar mijn advies over die band om je demper!
Die vierkante koplamp zit er al op? De laatste 4 foto's. Dus even vergelijken met hoe 't er eerst uitzag en je mening achterlaten!maar ik vindt het een mooi ding ik zou ook nog even een vierkante koplamp erop zetten om te kijken wat mooier staat
Die zorgt er voor dat de demper niet gaat trillen als een malle.even een vraagje: waar dient die beugel om je uitlaat eigenlijk voor?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten