Danku
Weer wat goed nieuws!
Gister even naar me lichtjes/elektra gekeken, bleek dat ik, met me stomme hoofd, de draadjes die naar me achterlicht gaan, bij het monteren van het blok tussen me linkercarterkap had geklemd, en die carterkap goed strakgedraaid had

Die waren dus half doormidden en open, en maakte aarde bij mijn blok. Even van alle drie de draadjes dat stukje ertussenuit geknipt en weer vastgemaakt, alles doet het weer!
Ik vanochtend leuk naar school, houdt 'ie er opeens mee op, midden in een tunnel op een provinciale autoweg

Ik tevergeefs weer tot leven proberen te wekken, en toen maar terug naar huis gelopen, duurde zo'n 20 minuten, toen even bougie eruit gehaald, vonkte niet meer, dus maar de fiets gepakt. Ook lekker te laat op school, en natuurlijk balen want ik dacht dat me ontsteking, die twee weken eerder het ook al begaf en toen vervangen was, het loodje had gelegd

Thuis aangekomen na school, zijkapje eraf geschroefd om de ontsteking even door te meten, hing me bobine daar aan nog maar 1 schroefje

. Die andere was er dus uit getrild, en dat draadje dat daaraan zat maakte geen massa meer. Nieuw schroefje erin en startte meteen weer!
Ook was me Athena 65cc Puch HD kop binnengekomen

erop gezet, en even een testritje gemaakt naar de brommerzaak voor nieuwe sproeiers. Trekt nog beter op en rijdt heerlijk, trilt alleen niet normaal erg meer (t'is wachten tot 't volgende schroefje eraf vliegt

), maarja. Bij de brommerzaak even sproeier 66, 70 en 72 gehaald (68 zat erin). Ga ik morgen ofzo wel even verder afstellen, moet nu een spreekbeurt voorbereiden

Bovendien rijdt hij nu al redelijk goed en start hij koud in een keer
Uitlaat laat nog heel eventjes op zich wachten tot me geldboom weer gaat bloeien. Zal vanavond/morgen ook wel even de topspeed klokken, en binnenkort maak ik denk ik even wel een/wat filmpjes en wat meer foto's