Berichtdoor Muggetje » 10 mar 2010 17:46
Beste mensen,
Gisteren toen ik aan het afstellen was haalde ik mijn bougie eruit om te kijken welke kleur deze had.
Toen ik hem erin draaide heb ik hem denk ik een beetje scheef ingedraaid want ik kon maar door blijven draaien. Toen had ik al zoiets, dit is niet geod. Toen ik hem starten kwam er wat rook uit de plek waar de bougie zit (eromheen) en een sissend geluid.
Ik had hem weer eruit gehaald en er lag wat schroefdraad splintertjes bij het gat. Dit heb ik toen weggehaald en een vriend van me heeft opnieuw de bougie erin gezet. Het geluid was er nog steeds, een soort sissend geluid wat zoiezo uit me cilinder komt.
Ik heb eerlijk gezegd ook het gevoel dat ik wat power mis mij het optrekken. Ik ben er vanochtend wel gewoon mee naar school gereden en veel mensen zeggen dat ie gewoon niet goed erin zit. Hij steekt inderdaad wat uit me bougie en er zit wat prut in het inkepingetje waar je bougie zegmaar zit (eromheen)
Ik durf er eerlijk gezegd niet zelf weer naar te kijken en wil liever wachten totdat me pa er is. Maar heb ik waarschijnlijk mijn cilinderkop kapot gemaakt? Of het schroefdraad van de bougie?
Mvg,
Arthur
Tomos A35 snor:
Std 50 cc + Hogedruk kop
14/9 carb + begrensd spruitstuk + ontgrensd luchtfilter (sproeier 49)
Technigas next
TWV: 26-28
Ontsteking: bromstand
Chromen tankstrip, Malossi racelucht en polini racevonkjes 
Top: 55 op Tomos teller