Daar heb ik toch niks aanIn de sloot donderen en een Senda kopen
Ok, maar wat kost het ongeveer om mijn blok opnieuw te laten lakken?Je blok overnieuw lakken, die kappen fatsoeneren, je zadel verlagen en fabrieksstickers erop doen.
Ik doe het toch wel, want ja ik hou wel van een beetje knutselen aan het ding, mijn opa kan hem waarschijnlijk wel mooi overspuiten voor me.Ik zou dat ding niet kopen. Ik zou een andere kopen waar nog niet aan is gekloot. Je ziet ook dat die kleur zwart ook niet door de fabriek is gedaan Ik zeg dus koop gewoon een fatsoenlijke tomos en doe daar wat leuks mee.
Wat bedoel je met die rand?volgens mij zijn die zijkappen helemaal verneukt.
ik weet niet wat er boven op voor een rand zit?
maar als ik ze zo zie zou ik wel andere halen.
je kan ook nog hogere veren halen en dan een klein achterlichtje onder je bagage drager plaatsen.
En je kenteken dan naast je linker veer plaatsen
Nee dat doe ik aanstaande zaterdag, iemand tips waar ik op moet letten?Heb je trouwens al onder de kappen gekeken?
viewtopic.php?t=354" onclick="window.open(this.href);return false;Nee dat doe ik aanstaande zaterdag, iemand tips waar ik op moet letten?Heb je trouwens al onder de kappen gekeken?
Ok bedankt, maar staat die Estoril er goed op en wat zijn de voordelen als ik zo'n uitlaat monteer?viewtopic.php?t=354" onclick="window.open(this.href);return false;Nee dat doe ik aanstaande zaterdag, iemand tips waar ik op moet letten?Heb je trouwens al onder de kappen gekeken?
Ik ben het hier aan de ene kant helemaal mee eens,Ik zou dat ding niet kopen. Ik zou een andere kopen waar nog niet aan is gekloot. Je ziet ook dat die kleur zwart ook niet door de fabriek is gedaan Ik zeg dus koop gewoon een fatsoenlijke tomos en doe daar wat leuks mee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten