nouja die middenbok zou jelook niet veranderen .. maar dat zal welkut rijden met zon bullet uitlaat want daar gaat die middenbok tegen aan zitten(hangt de middenbok dus lager) en gaat hij over de grond als je in de bochten gaat hangen. das wel iets minder .. een buddyseat bedoel je bananen zadel mee. of gewoon zon kleine voor achterop te plaatsen..Ik ga eerst kijken of ik mijn spatbord hoger kan krijgen anders zal ik gewoon andere vering moeten halen.
Ik zat te denken om een buddy seat en een middenstandaard erop te plaatsen ,maar zou dat de look niet verpesten?
hey ,,,Ok ik heb mijn achtervering weer goed gezet (was waarschijnlijk door de drempels op een laag standje gekomen..).
Ook zit er nu een buddyseat op ,alleen de uitlaat heb ik nog niet...
Men ouders denken dat een DMP terugloop hem te HARD laat lopen
Eerst stelde ik een homoet voor alleen men pa had daar helaas al over gehoord... hij zou het liefst een standaard sigaar erop zien. Als iemandt een uitlaat weet waarmee je ongeveer 65 kan een ook lekker snel optrekt zou ik het graag horen.
Ook vraag ik me of het voor de snelheid uitmaakt wat voor sproeier ik gebruik, want ik heb nog een 50je liggen en ik weet niet precies wat voor een er nu in zit maar volgens mij zit er een kleinere in.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Weet ik veel. Ik kijk altijd gewoon wat rond. Totdat ik iets vets tegen kom.Koe, waarom zit je allemaal oude topic op te halen.
Dat zie ik als een compliment ^^Weet ik veel. Ik kijk altijd gewoon wat rond. Totdat ik iets vets tegen kom.Koe, waarom zit je allemaal oude topic op te halen.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten