Hallo,
Zou een 4 kleps membraam kit van een peugeot 103 ( dus inclusief huis) met enkele aapassingen op een tomos cilinder kunnen?
En zo ja wat is het verschil tussen een 2 kleps snel membraam?
Ga je harder of trek je stukken beter op?
Waar slaat dat op, ik weet heus wel wat een membraam doet..Als je niet eens weet wat een membraan doet waarom ga je er dan sowieso aan kloten....
Sorry hoor zo denk ik erover...
Daarvoor is dit forum toch?Ja maar als je het gevolg niet weet van wat je zelf doet dan is dat toch ook beunhazerij of niet dan...
DennisMaar zo snap ik wel meer dingen aan tomos onderdelen niet, bijvoorbeeld waarom er maar 3 merken cilinders zijn voor tomos.
Tomos is een beunmerk, niet commercieel op de markt geplaatst. Als oude lullen en vrouwen vervoersmiddel, of als middel waarop je dikke buurvrouw de postbode speelt. Minarelli heeft bijv. veel onderdelen omdat zij hun geld verdienen op aftermarket producten en de consumptie van jongeren.
Maar zal een 4 kleps membraam soms slechter presteren dan een 2 kleps?
Wat denk je zelf? Je membraan krijgt effectief een groter doorlaat oppervlak, maar de cilinder inlaat laat je standaard waar de tomos cilinder op een 2 plaats membraan setje is gefabriceerd. Ik denk dat je er niets mee op schiet als je de cilinder en een bijpassend spruitstuk ook niet zelf bewerkt voor dat membraan.
Want ik heb nog nooit een tomos met een 4 kleps membraam gezien.
Ik wel.
dus je kan je inlaatpoort nog zo groot uitvrezen, de presatie van een 2 kleps blijft beter?DennisMaar zo snap ik wel meer dingen aan tomos onderdelen niet, bijvoorbeeld waarom er maar 3 merken cilinders zijn voor tomos.
Tomos is een beunmerk, niet commercieel op de markt geplaatst. Als oude lullen en vrouwen vervoersmiddel, of als middel waarop je dikke buurvrouw de postbode speelt. Minarelli heeft bijv. veel onderdelen omdat zij hun geld verdienen op aftermarket producten en de consumptie van jongeren.
Maar zal een 4 kleps membraam soms slechter presteren dan een 2 kleps?
Wat denk je zelf? Je membraan krijgt effectief een groter doorlaat oppervlak, maar de cilinder inlaat laat je standaard waar de tomos cilinder op een 2 plaats membraan setje is gefabriceerd. Ik denk dat je er niets mee op schiet als je de cilinder en een bijpassend spruitstuk ook niet zelf bewerkt voor dat membraan.
Want ik heb nog nooit een tomos met een 4 kleps membraam gezien.
Ik wel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten