Ik heb een oliegeveerde voorvork. Moet ik ook een stabilisator maken bij mijn aero spatbordje?
T lijkt mij niet als ik dat armoedige ding zie wat er nu op zit. Lijkt mij niet dat dat een stabiliserende werking heeft.
Laatst gewijzigd door 7P_ op 22 apr 2009 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou er geen aero op doen JP. Jij rijdt er behoorlijk veel mee, en je schoenen en cilinder worden helemaal ranzig in de regen. En je tos kan ervan gaan stotteren door de regen, dat had ik. Of je moet net als ik een spatlapje maken
Ik rijd nooit in de regen
Ben nogal een zondagsrijder. Als de wegen ook maar ietsjes nat zijn ga ik met de bus
Maar daarmee heb ik nog steeds geen antwoord: Ik heb een oliegeveerde voorvork. Moet ik ook een stabilisator maken bij mijn aero spatbordje?
T lijkt mij niet als ik dat armoedige ding zie wat er nu op zit. Lijkt mij niet dat dat een stabiliserende werking heeft.
ik heb een std snel uitlaat, een ATW 26, sprstk ontgrenst, sproeier vervangen en mn brommer op bromstand gezet. wat kan ik nog meer doen (goedkoop) om mn brommer wat harder te laten gaan? gaat nu 35/40 (mn teller wappert er tussen) en dat valt me echt dik tegen eigenlijk heb al btj rond gekeken, maar niet echt wat gevonden. ik ga géén 65cc of caburateur kopen omdat ik geld moet sparen voor rijbewijs en auto. Dat rijd ik toch liever dan brom:P
Ik heb een oliegeveerde voorvork. Moet ik ook een stabilisator maken bij mijn aero spatbordje?
Ik bedoel dat je zelf ook eens wat mag proberen. Van zelf ervaren kun je sneller bepalen of het werkt of niet.
Maar als je het graag wil horen: Ja, die stabilisator hoort ertussen. Als jij van mening bent dat deze erg fragiel en dun oogt en naar jouw mening geen functie heeft, laat je hem weg. We vernemen vanzelf wel wie er gelijk heeft.
Ik heb een oliegeveerde voorvork van het nieuwe type en mijn originele voorspatbord is een erg fragiel ding dat aan de poten is bevestigd met ontzettend dun metaal. Vandaar dat ik mij afvroeg of dit spatbord wel een stabiliserende functie heeft en een Aero spatbord dus een stabilisator nodig heeft.