Berichtdoor Sebastiaankl » 15 apr 2009 18:57
Je hebt een zuigerstop en vliegwieltrekker nodig.
Je haalt je linker carter eraf, doet de zuigerstop in het bougie gat, en je draait het vliegwiel naar links tot je niet verder kan. Dan zet je er een dop 17 op, en draai je de moer op het vliegwiel los. Vervolgens zet je de vliegwieltrekker erop en haal je je vliegwiel eraf. Dan kijk je waar je ontsteking nu op staat (zijn goede foto's in faq), en als het nodig is draai je de schroefjes (imbusjes volgens mij) een beetje los en draai je de grondplaat tot hij goed staat. Dan zet je alles weer terug, precies zoals in de faq voor afstellen elektronische ontsteking staat.
Je moet er wel op letten dat je je vliegwiel er goed weer op zet, met de spiebaan over de spie, en dan even je vliegwiel paar rondjes draaien en kijken of hij er goed opzit.
M'n Tomosje!
-Rereviseerd blok, spoelers opmaat voor 65cc
-65cc Airsal, inlaat en uitlaat bewerkt
-65cc Puch HD kop
-Proma GP
-15mm DO+Gaasfilter
-Beide koppelingsveren 1.5cm ingekort
-Leren koppelingsvoering
-TWV 26-24