Voor dat geld wil ik ook wel brommertje met kenteken en al kopenik heb em gekocht voor 31 euro bij scootfix in dordrechtWaar kan je die "Technogas Bullit" kopen?
Kleur is wel mooi zeg met die zwarte velgen
Heb je je ogen in je broekzak ofzo?Voor dat geld wil ik ook wel brommertje met kenteken en al kopenik heb em gekocht voor 31 euro bij scootfix in dordrechtWaar kan je die "Technogas Bullit" kopen?
Kleur is wel mooi zeg met die zwarte velgen
ok dankje ik zal het eens proberennee, ik heb de informatie over de tomos niet. de foto is alleen geüpload, die heb ik weer verwijdert. ik heb de max bestandsgrootte omhoog gezet naar 2mb. als het dan niet meer lukt moet je maar resizen.
als je een plaatje uit je begin post in dit topic past is de foto ruim van grootte en ook niet zo enorm groot.
dat is allemaal wel heel stoer enzo maar daar moet het geld er ook wel voor zijnGeinig kleurtje, alleen die stickers wat dacht je van een 70cc airsal, 15/15 carb en techno estoril.... dan is het een echte killer bee <O~
niks hoor mooi dingetjedat is allemaal wel heel stoer enzo maar daar moet het geld er ook wel voor zijnGeinig kleurtje, alleen die stickers wat dacht je van een 70cc airsal, 15/15 carb en techno estoril.... dan is het een echte killer bee <O~
en ik heb nu al een probleem want ik heb een dmp sport/cross stuur er op maar mn rem hendel is afgebroken en mn handvat voor mn gas zegmaar is ook afgebroken dus dat moet ik eerst fixen
en wat is er mis dan met de stickers?
laters elco
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast