edit: Multifix waar haal jij onderdelen ? rehorst??
ik Woon vlakbij wateringen rehorst en vink ong zelfde... maar die lange stuk weg naar delft kan je lekker op topErik de Wit --> scheveningen
Is Erik de Wit of rehorst niet dichterbij (daarom vroeg ik het)
ja cker wel op de Prinses Beatrixlaan (ik hoop dat jullie die bedoelen) kan je lekker doortrekken. Maar bij brommerhoek-vink(scoots) haal ik altijd me onderdelen. Maar ik heb ook goeie verhalen over Erik de Wit gehoord dus daar ga ik binnenkort ook ff langs.ik Woon vlakbij wateringen rehorst en vink ong zelfde... maar die lange stuk weg naar delft kan je lekker op topErik de Wit --> scheveningen
Is Erik de Wit of rehorst niet dichterbij (daarom vroeg ik het)
Dan moet je de eerste traps koppelings veer nog in korten. Bij een snor grijpt je koppeling nogal snel aan. Je hebt nou een snelle uitlaat, wil je vermogen dat zou je eerste koppeling pas later moeten aangrijpen, om dit te bereiken moet je die koppelingsveer inkorten.Ik heb nu een kleine vraagje erbij..
De power one terugloop zit erop. Alleen hij trekt niet op, hij trekt tot zijn 2de versnelling echt rustig, maar zodra hij op zijn 2de versnelling zit komt ie echt op toeren.
Als ik nu een kleinere atw ga hale dan gaat ie HELEMAAL niet trekken!!
Maar mijn sproeier is ook 49.. heb thuis nog 54 liggen maar die komt Nog erondE..
Setup:
Terugloop power one
bromkop
sproeier 49![]()
powerfilter( heb nog de orginale ligge..
Kan het zijn door die sproeier? Maar heeft dat Dan echt zo veel invloed?
Ik wil de sproeier niet veranderen aangezien ik volgende week ofzo een carb ga hale...
jaja 22atw op uhn snor haha dan rijden ze dik 40 *standaard man.ahum op een snor tomos zit geen 32 atw hoor, dan zou die ongelooflijk moeten trekken;)
22 atw zit standaard op een snor tomos,
een atw 26 + imitatie uitlaat (technigas bijv) en je trekt een heel stuk sneller en je top stijgt ook nog eens!
Over dat atw 26, is het dan niet een stuk lastiger die ketting erop te leggen? of moet dat precies passen. Dat ga ik dan ook even doen, trekt ook als een slak zeg!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten